Všeobecné podmienky doručovania do schránok
- Pri neadresnej distribúcii sa reklamné letáky doručujú do schránok obyvateľstva, resp. do schránok firiem. Reklamný materiál sa vkladá do schránok, alebo úložných boxov na tento účel určených (tzv. „spoločné schránky“).
- Reklamné materiály sa nesmú vhadzovať do schránok, ktoré sú označené tak, že si ich majitelia reklamné materiály neprajú.
- Reklamné materiály budú do schránok vhadzované tak, že budú vložené do schránok samostatne, alebo v prípadne spoločnej distribúcie dvoch a viacerých materiálov budú ukladané za sebou. Reklamné materiály nebudú vkladané do materiálov konkurencie.
- Pokiaľ firma, do ktorej majú byť reklamné materiály distribuované nemá schránku, ev. je v objekte viac firiem, do ktorých sa materiál má dostať, ukladá sa tento po dohode na recepciu objektu, resp. na miesto, ktoré určí pracovník recepcie.
Všeobecné podmienky kontroly
- Za základné kontrolné meranie sa považuje nahliadnutie do schránky vo vybranej lokalite zapísanie zistenej skutočnosti.
- Doplňujúce kontrolné merania sa vykonávajú dopytovaním nájomníkov, ev. zamestnancov firiem. Do úvahy sa berú iba jasné odpovede, v ktorých oslovený uvedie či reklamný materiál dostal, alebo nedostal. Odpovede, v ktorých nie je toto jasné (neviem, možno, asi…) sa do kontrolného hárku nezapisujú.
- Kontrolné adresy vyberá kontrolór sám, pričom je dôležité, aby sa kontrola vykonala v doručovanej oblasti rovnomerne.
- O kontrolu môže požiadať aj zadávateľ zákazky, najneskôr však v deň ukončenia distribúcie. V takomto prípade sa kontroly zúčastní zástupca zadávateľa zákazky spolu so zástupcom distribučnej firmy.
- Kontrola je vykonávaná 24 hod., maximálne však 48 hodín od ukončenia distribúcie.
- O výsledkoch kontroly bude spísaná výsledná správa.
Všeobecné obchodné podmienky
Distribútor: SEE s.r.o. so sídlom Furdekova 2, 851 03 Bratislava, IČO: 44591659
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel Sro, vložka číslo 56473/B
(ďalej aj ako „Spoločnosť“)
Objednávateľ:
Fyzická, právnická osoba
Spoločnosť zabezpečuje distribúciu, dodávku a výrobu rôznych tlačovín a polygrafických produktov a poskytuje ďalšie doplnkové služby súvisiace s príslušnými tlačovinami (ďalej aj ako„služby“) za podmienok stanovených v týchto všeobecných obchodných podmienkach (ďalej aj ako „VOP“) prostredníctvom zmluvy o distribúcií (ďalej aj ako „Zmluva“), ktorá sa považuje za uzavretú jedným zo spôsobov špecifikovaných v čl. I. týchto VOP.
I. UZAVRETIE A OBSAH ZMLUVY
- K uzatvoreniu zmluvy medzi Spoločnosťou a objednávateľom dôjde v týchto prípadoch:
- Potvrdením písomnej objednávky objednávateľa Spoločnosťou, že objednávku objednávateľa prijíma a nemá k objednávke výhrady. Spoločnosť potvrdzuje prijatie objednávky poštou, elektronickou poštou alebo iným spôsobom, ktorý objektívne nevzbudzuje pochybnosti o jej riadnom potvrdení.
- Podpisom písomnej zmluvy medzi Spoločnosťou a objednávateľom.
- Akýmkoľvek iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti o prejave vôle oboch strán Zmluvu uzavrieť.
- Aby mohla byť Zmluva uzavretá, musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- Kompletné údaje objednávateľa /názov firmy, sídlo firmy, IČO, DIČ…./
- Všetky potrebné technické parametre tlačoviny potrebné pre zabezpečenie jej distribúcie ako formát, rozsah, papier, náklad, váha, cenu, termín dodania tlačoviny na distribúciu, termín a miesto dodania tlačoviny na neadresnú distribúciu do schránok.
- Zmluva musí taktiež obsahovať miesto plnenia, ktoré si určuje objednávateľ
- Miesto plnenia môže Spoločnosť zmeniť len na základe písomnej požiadavky objednávateľa adresovanej Spoločnosti.
- Obsahom Zmluvy je neadresná distribúcia letákov do poštových schránok.
II. SPLNENIE ZÁVÄZKU
- Záväzok Spoločnosti zabezpečiť distribúciu tlačovín je splnený v deň ich distribúcie na dohodnuté miesto plnenia určené podľa zmluvy.
- Spoločnosť je povinná zabezpečiť distribúciu tlačovín resp. zabezpečiť zrealizovanie doplnkovej služby najneskôr do dohodnutého dňa v Zmluve. V prípade, že je určený presný termín kedy majú byť tlačoviny distribuované resp. doplnková služba uskutočnená, tak je Spoločnosť povinná dodržať daný termín.
- Na všetkých vyhotoveniach sprievodných dokladov je Spoločnosť povinná uviesť dátum skutočného prevzatia zákazky a čitateľný podpis konateľa alebo jeho zástupcu.
- Riadne doručenú objednávku, ktorú Spoločnosť objednávateľovi písomne nepotvrdila, môže objednávateľ zrušiť len pokiaľ zhotoviteľ ešte nezačal s jej realizáciou. V prípade, že sa tak už stalo, nemá objednávateľ oprávnenie Zmluvu zrušiť. Pokiaľ by k takému prípadu došlo, má Spoločnosť nárok na náhradu nákladov, ktoré s tým mala spojené, na náhradu škody a na ušlý zisk podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Spoločnosť je oprávnená požadovať náhradu týchto škôd od objednávateľa.
III. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
- Dohoda o cene je súčasťou Zmluvy. Dohoda o cene je uzavretá potvrdením Zmluvy Spoločnosťou.
- Ak sa objednávateľ dostane do omeškania s platením ceny alebo jej časti, Spoločnosť môže odstúpiť od Zmluvy a nepokračovať v ďalšom poskytovaní služieb. Zároveň je Spoločnosť oprávnená žiadať od objednávateľa úrok z omeškania vo výške 0,05% z dohodnutej ceny za každý deň omeškania.
- Všetky náklady spojené s platobným stykom znáša objednávateľ.
- Spoločnosť je platcom DPH.
IV. VYŠŠIA MOC
- Spoločnosť nie je zodpovedná za nesplnenie alebo oneskorené splnenie ktorejkoľvek zo svojej povinnosti, na ktorú sa zaviazala a to iba v tom prípade, ak ku nesplneniu alebo oneskorenému splneniu došlo v dôsledku pôsobenia Vyššej moci. Na tieto účely Vyššia moc znamená pri vynaložení všetkej starostlivosti nepredvídateľnú a zároveň pri vynaložení všetkého možného úsilia neodvrátiteľnú udalosť, ktorá nastane nezávisle od vôle Spoločnosti.
V. PODMIENKY REKLAMÁCIE
- Reklamácia sa uplatňuje vždy výhradne písomnou formou.
- Reklamáciou, ktorou objednávateľ reklamuje neadresovanú distribúciu do poštových schránok, je možné preukázanie vád jedine vo forme spoločnej kontroly v distribuovaných lokalitách najneskôr do dvoch dní od ukončenia distribúcie. Bez zrealizovania spoločnej kontroly do 2 kalendárnych dní po skončení distribúcie stráca objednávateľ nárok na reklamáciu. Za kvalitnú distribúciu bez nároku na reklamáciu sa považuje úspešnosť doručenia 94% a viac. V prípade, že výsledok kontroly /aritmetický priemer/ v rámci mesta klesne pod 94% úspešnosti doručenia, za každé percento pod garantovanú hranicu bude znížená dohodnutá cena distribúcie o 1% za kontrolované mesto/obec, prípadne spádovú oblasť pobočky objednávateľa. Reklamácia môže byť uplatnená iba na základe výsledku spoločnej kontroly.
VII. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU
- Zodpovednosť Spoločnosti je obmedzená len na poskytovanie tých služieb, ktoré umožňujú tieto VOP a ktoré si Spoločnosť s objednávateľom písomne dohodli. Spoločnosť za žiadnych okolnosti nenesie zodpovednosť za akékoľvek finančné alebo nefinačné, priame či nepriame straty objednávateľa, ako je napr. ušlý zisk, pozastavenie výroby alebo strata úžitku a Spoločnosť nie je povinná objednávateľovi takúto škodu nahradiť. V prípade, že Spoločnosť nesie zodpovednosť za škodu spôsobenú objednávateľovi, náhrada tejto škody voči zákazníkovi nepresiahne čiastku, ktorú objednávateľ za trvania zmluvy zaplatil Spoločnosti, vrátane všetkých položiek v rámci limitov povolených príslušnými predpismi.
VI. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy uzatvorenej medzi Spoločnosťou a objednávateľom.
- Na právne vzťahy, ktoré nie sú upravené Zmluvou alebo VOP, sa použijú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
- Objednávateľ pri podpise vyhlasuje, že si VOP prečítal a s ich obsahom súhlasí, na znak čoho uzatvoril so Spoločnosťou Zmluvu.
- VOP sú objednávateľovi k dispozícií na internetovej stránke www.distribucna.sk